Het veld veroveren
S1 A5: Omdat het veld van de Kicks er slecht bij ligt, maakt Coach Rivas zich zorgen om de veiligheid van zijn speelsters. Na een mislukte geldinzameling besluit Coach Rivas de jongens uit te dagen voor een wedstrijdje, waarna de winnaar toegang krijgt tot het mooie kunstgrasveld waar de jongens op spelen. Met het mooie veld als inzet, trainen de meiden hard voor de wedstrijd tegen de jongens.