Het wiel
S1, A4: Cornerback Patrick Peterson bereidt zich voor op een enorme verandering in zijn leven en quarterback Carson Palmer ontmoet zijn oude team: de Cincinnati Bengals. De Cardinals vragen een vroegere rivaal om hulp in de zware NFC West-competitie.