Het Zwarte Gebied In
S4 A6: De achterdocht groeit wanneer Smurf hoort van een nieuwe bedreiging voor de familie. Na het verraad van Frankie spoort Craig haar op. Deran neemt een gevaarlijke beslissing in een poging zijn relatie met Adrian te beschermen.