Hij is een geest, zij is een regenboog, deel 2
S3, A9: Vastbesloten om bewijs te vinden, brengt detective Donovan een bezoekje bij Nia thuis. Onder de toenemende druk worstelt Regenboog om haar felle kleuren te behouden.