Hoe begin je een Drakenacademie?
S1 A1: In de nasleep van de gebeurtenissen in de film genieten de kinderen van hun nieuwe leven met draken maar de andere dorpsbewoners zijn daar nog niet zo zeker van. Hikkie en zijn vrienden moeten een manier vinden om de draken te leren in vrede te leven met de anderen op Berk.