Hoe de Finch Kerstmis gestolen heeft
S6 A9: Kovac en Haleh zorgen voor Hathaways tweeling. De overplaatsing van Carla's man wordt niet goedgekeurd, zodat Reese in Chicago kan blijven. Lucy wil een harttransplantatie regelen voor een jonge vrouw en gaat naar Romano's huis om hem te smeken de operatie te doen. Cleo dwingt een alcoholische tiener om af te gaan kicken. Een van Cordays patiënten, een verkrachter, tergt haar als ze hem behandelt.