Hoge verwachtingen
S1 A8: Met een geschiedenis van slechte geschenken wil Claire Phil verrassen met een geweldig huwelijkscadeau - een privé-optreden van een van hun favoriete muzikanten, Izzy LaFontaine! Maar dat wordt een verrassing op meerdere punten. Ondertussen bellen Mitchell en Cameron hun beste feestmaatje, Sal, voor een lang gemiste avond uit.