Home at the End of the Earth
S1, A4: Als je aan de uiterste uiteinden van de wereld woont, is er geen plek zoals thuis. Sluit je aan bij de dieren die naar het zuiden trekken om het meeste uit de korte Antarctische zomer te halen. Van de pittige pinguïn tijdens een epische duik terug naar het land, tot de zwervende albatros die tienduizenden kilometers vliegt om zich te herenigen met zijn levenslange liefde: trotseer de elementen samen met deze heldhaftige reizigers terwijl ze zich naar de zomer op hun thuisbasis begeven.