Honden nemen geen afscheid
S2 A4: Lucy organiseert een verjaardagsfeest voor Rerun. Snoopy doet er alles aan om te voorkomen dat Woodstock naar het zuiden vliegt. Snoopy blijkt een ware pogostickkampioen te zijn.