S8 A8: Wanneer Brian per ongeluk een buurhond doodt, is hij verrast dat niemand daar iets om geeft en probeert hij iedereen ervan te overtuigen dat een hondenleven net zoveel waard is als een mensenleven. Ondertussen huurt Lois een schoonmaakster in die niet naar Peter luistert.