S6 A3: Tijdens de zoektocht naar Flora doen ze lugubere ontdekkingen in het bos. Een bijzonder medium is misschien wel hun laatste kans om haar terug te vinden. Geschreven door James Wong. Geregisseerd door Jennifer Lynch.