Hoofdzaken
S1 A6: Devin raakt in een persoonlijke crisis als ze haar gelukshoofdband verliest en vervolgens geen bal meer raakt. Ze schrijft alle tegenslag toe aan het verlies van haar hoofdband, en haar teamgenoten moeten zorgen dat ze haar zelfvertrouwen terug krijgt voordat de Kicks te veel wedstrijden verliezen.