S11 A8: Het team onderzoekt de belangrijke moord op een politiek journalist die dood werd aangetroffen na het publiceren van een artikel over corruptie binnen de NSA. Door de aard van het onderzoek wordt Hodgins paranoïde als het team beseft dat ze in de gaten worden gehouden. Ondertussen plant Brennan stiekem een verrassing voor Booth en viert het team samen Thanksgiving.