S1, A3: Het onderzoek naar de zelfmoordzaak leidt Kranthi naar wapensmokkel en uiteindelijk tot de verdwijning van Koti. Omdat Koti's vrachtwagen betrokken is bij het auto-ongeluk, leidt het onderzoek naar Sagar en Ajay Ghosh. Tijdens de lancering van de eerste editie van Samacharam ontvangt Sagar een mysterieuze boodschap in de vorm van een oud krantenknipsel.