Hot Hot Heat
S1, A6: Vergezel gastheer Nick Uhas en zijn gasten als ze de thermostaat hoog zetten en de rol van hitte in wetenschap ontdekken. De experimenten deze week onderzoeken hoe we met hitte geheime berichten kunnen versturen.