House of the Rising Sun
S1 A6: De groep is geschokt als Michael in elkaar wordt geslagen. Alleen Jin en Sun, die geen Engels spreken, weten hoe het zit. Kate, Jack, Sawyer en Sayid bekvechten over de beste locatie voor het kamp. Locke komt achter het geheim van Charlie.