Family Guy How the Griffin Stole Christmas
S15, A9: Peter wordt gevraagd om in te vallen voor de kerstman van het winkelcentrum, totdat hij machtsgeil wordt en zich realiseert dat de Kerstman kan doen wat hij wil. Ondertussen verstoren Stewie en Brian kantoorfeestjes voor het gratis eten, de drama en de vrouwen.