Dave Hypeman
S1, A5: Dave krijgt de kans om als openingsact op te treden voor een beroemde rapper, maar hij is zo zenuwachtig dat hij een identiteitscrisis krijgt. Wanneer Dave GaTa vraagt als zijn hypeman, wordt GaTa geconfronteerd met pijnlijke herinneringen en moet hij zijn grootste geheim onthullen aan zijn nieuwe vrienden.