Grey's Anatomy I Always Feel Like Somebody's Watchin' Me
S6, A3: Izzie gaat weer aan het werk; de chirurgen in opleiding in Seattle Grace proberen ontslag te voorkomen; Cristina probeert samen te werken met Arizona op de afdeling Pediatrie.