S4, A5: Wanneer Lucas ontdekt dat de interesse van nieuwkomer Derek in Peyton meer dan broederlijk is, wordt Derek dreigend. Haley voelt Nathan wegglippen nadat hem een studiebeurs is aangeboden voor Duke University.