S3, A7: Wanneer de helft van een seriemoordenaarsduo, een voormalig militielid, zelfmoord pleegt wanneer hij wordt gepakt door de autoriteiten, moeten Hotch en z'n team zich haasten om z'n partner te vinden en hun slachtoffer te redden.