Hart of Dixie If It Makes You Happy
S2, A3: Zoe probeert een verslaggever ervan te overtuigen dat ze een bloeiende praktijk heeft. George vertelt Lemon dat hij een date heeft, waardoor zij het gevoel krijgt dat ze niet kan achterblijven.