PRIVATE PRACTICE If You Don't Know Me By Now
S4, A11: Addisons moeder eist dat ze er alles aan doet om haar partner te redden. Een consult wordt gecompliceerd voor Amelia en Pete. Charlotte en Cooper proberen nogmaals met elkaar te vrijen. Violet overweegt om een onthullend boek uit te geven.