S7 A2: Wanneer Peter zijn liefde voor de pijnlijk irritante, maar toch verleidelijk pakkende tune 'The Bird’s the Word' hervindt, besluiten Brian en Stewie het heft in eigen handen te nemen om ervoor te zorgen dat dat liedje nooit meer te horen zal zijn. Bijna tot tranen toe geroerd, gaat Peter naar elke platenzaak in Quahog om zijn geliefde deuntje te vinden, en hij komt een bekend gezicht tegen. Hij beseft dat het de enige, echte Jezus Christus is en Peter wil dat de hele wereld weet dat hij en JC BFF’s zijn.