Ik moet gaan
S1 A5: Tasha raakt meer bezorgd om Ghost's houding en mengt zich in de zaakjes van de club. Ghost en Angela vervolgen hun affaire. Ghost berispt Tommy over het daten van hun werkneemster Holly en Ghost en Tommy zijn het erover eens dat bendeleider Ruiz achter de aanvallen zit.