IK WIL UITKLOKKEN EN NAAR HUIS
S1, A5: Hannah en haar team ontdekken een biodynamische boerderij met calorierijke groente. Als de road captain van Orica-Scott, Matthew Hayman, de druk begint te voelen, struikelt het team en komen de rivalen dichterbij.