Six Feet Under I'll Take You
S2, A12: De relatie tussen Nate en Brenda raakt compleet op een dwaalspoor. Ook tussen Ruth en Nikolai botert het niet meer. David en Keith besluiten Taylor te adopteren, maar Keith staat onder zware druk op zijn werk.