I'm Not Stopping
S1, A1: Fernando Alonso toont zijn meest persoonlijke kant vanuit zijn thuisregio Asturië, omringd door zijn familie en vrienden. We krijgen inzicht in zijn jeugd en persoonlijkheid door de verhalen van de mensen die hem het beste kennen, aan de vooravond van een jaar vol uitdagingen.