Impossible Dream
S8, A9: Wanneer een plaatselijke ondernemer in zijn winkel wordt neergeschoten, wordt het persoonlijk voor Atwater die als jonge agent in de buurt patrouilleerde. Plaatsvervangend hoofdcommissaris Samantha Miller komt naar Voight met een speciaal verzoek over Andre Cooper.