Desperate Housewives In Buddy's Eyes
S4, A12: Gaby worstelt met het idee dat ze een blinde echtgenoot heeft. Iemand uit Lynette's verleden verrast haar door op te dagen bij de pizzeria. Bree en Katherine organiseren samen het Founders Day Ball.