Criminal Minds In Heat
S3, A17: Het team reist af naar Miami om een seriemoordenaar te pakken die actiever is geworden door z'n seksuele identiteitscrisis. Tijdens de reis ontmoet JJ een voormalige collega die meer blijkt te zijn dan een vriend.