In Which Sam Gets Taken For A Ride
S1, A7: Sam legt een huisbezoek af dat gevaarlijk wordt. Pete en Addison besluiten hun relatie naar het volgende niveau te tillen en Violet besluit seksmaatjes te worden met Cooper.