Incognito
S13 A3: Als een marinier in Quantico wordt vermoord nadat hij Gibbs had gebeld om over een ​​mogelijke zaak te praten, gaan Bishop en McGee vermomd als echtpaar een luitenant ter zee en diens vrouw in de gaten houden.