Sleepy Hollow Incommunicado
S3, A15: Er gebeurt iets bovennatuurlijks wat de Getuigen niet hadden verwacht en Crane en Abbie moeten allebei samenwerken met vijanden die ze verschrikkelijk haten. Jenny en Joe worstelen om hun relatie te redden terwijl ze verwikkeld zijn in een strijd met hun innerlijke demonen.