Incursion part 2
S1 A20: De bemanning van de Destiny moet voor haar leven vechten wanneer leden van de Lucian Alliance door de Stargate komen en het schip willen innemen. Ondertussen krijgt de Destiny stroomuitval door dodelijke radiatie.