Inner Child
S1, A16: De Fringe Division van de FBI onderzoekt een mysterieuze, doofstomme jongen met een onuitgesproken connectie met agent Olivia Dunham. Een gruwelijke seriemoordenaar verschijnt weer ten tonele.