Inspiratie: Jessica Heidt, Wie krijgt alle tekst?
S1 A4: Script supervisor Jessica Heidt beheert eindeloze dialoog-lijnen. Tijdens het doorspitten van de scripts ontdekte ze de ongelijkheid in mannelijke en vrouwelijke rollen, wat haar motiveerde om een programma te maken om de genderbalans in Pixar's films en de hele filmindustrie te verbeteren.