Inspiratie: Steven Hunter, Voor die jongen
S1 A3: Steven Hunter groeide op in een klein stadje in Canada en had nooit het gevoel dat hij zichzelf herkende in tekenfilms en stripboeken. Nadat hij de kans kreeg om een Pixar SparkShort te regisseren, werd Steven door zijn eigen leven geïnspireerd om 'Out' te creëren, een uniek en kwetsbaar verhaal dat hij graag in zijn jeugd had willen zien.