Interlude
S1 A4: Billy komt opnieuw in de problemen als hij in aanraking komt met een personage dat Alias heet. Hij doodt een man uit zelfverdediging en belandt op de vlucht, en vervolgens in de armen van een jonge vrouw - de vriendin van Jesse Evans.