Internal Affairs
Peter moedigt Joe aan om een onenightstand te hebben met zijn aantrekkelijke nieuwe partner om wraak te nemen op Bonnie voor haar eigen onbezonnenheid. Maar als Bonnie erachter komt en dreigt te scheiden, staat Lois erop dat Peter ze weer bij elkaar brengt. Ondertussen heeft Peter weer een ontmoeting met de boze kip. Dit zorgt voor nog een episch gevecht.