Interstellar Voyager
S1, A5: Wanneer een genie met een obsessie voor ruimtevaart op mysterieuze wijze verdwijnt nadat hij een ufo in zijn achtertuin heeft gebouwd, moeten zijn vrienden en familie de mogelijkheid van een buitenaardse reis onderzoeken.