King & Conqueror Invitation
S1, A1: Aan de vooravond van de kroning van Edward de Belijder redt Harold van Wessex het leven van Willem van Normandië. Er ontstaat een alliantie en vriendschap die de loop van de geschiedenis voorgoed zal veranderen.