Is een ander mysterie / Marco Junior
S3 A17: Koos Kikker verlaat Mewni, op zoek naar een beter leven, en Star probeert hem te vinden. Marco gaat terug naar Echo Kriek en krijgt te horen dat zijn moeder zwanger is.