Is er een wetenschapper in het vliegtuig?
S1, A8: 'Captain. Onze vlucht, deze vlucht, is overal in het nieuws. Ze zeggen dat we ergens boven Phoenix zijn neergestort.' Met: Aubrey Plaza, Clancy Brown.