Isaac Ijs / Airconditioning Hersteller Aaron
S1 A9: Isaac wil een komeet zien, maar weet niet waar te beginnen. Op een warme dag vertelt Aaron aan de Helpsters dat hun airconditioning op het punt staat kapot te gaan.