Italy's Lake Monster
S1 A1: Sportvisser Jeremy Wade onderzoekt waarnemingen van een monstervis in het Gardameer in Italië. De eerste waarnemingen dateren uit de 16e eeuw. Welke geheimen verbergt het meer?