Gossip Girl It's a Wonderful Lie
S2, A12: Blair en Chuck wedden voor het jaarlijkse Snowflake-bal dat ze ideale dates voor elkaar kunnen regelen. De ex-vriendin (NATALIE KNEPP) van Aaron (JOHN PATRICK AMEDORI) blijkt interesse te hebben in Dan.