S1, A3: Gayatri Mathur, een weduwe van in de 60, trouwt met Bijoy Chatterjee, een Bengaalse architect. Het is duidelijk een liefdevolle verbintenis die door iedereen wordt gesteund behalve door de belangrijkste mensen - haar kinderen. Aan de andere kant gaat Karans studievriend Bubbles trouwen met een man die Karan iets beter kent dan hij had gehoopt.