S5, A11: Terwijl Alicia moeite heeft met het vinden van haar plek in het konvooi, voelt ze zich aangetrokken tot mysterieuze kunst. Een simpele verkenningstocht komt op z'n kop te staan wanneer ze met Strand terechtkomt in een conflict tussen wanhopige overlevenden. Ondertussen komen Morgan en Al een blokkade tegen.