Je kan niet altijd winnen
S1 A3: Als de Kicks erachter komen dat hun coach wegens familieomstandigheden zijn werk niet meer kan doen, gaan ze op zoek naar een nieuwe coach. Als ze die niet op tijd vinden, mogen ze niet meer trainen en moeten ze hun eerste wedstrijd afzeggen. Ze vinden een geschikte kandidaat, de hoofdconciërge van Kentville, maar die moeten ze nog wel zien over te halen om ja te zeggen.